Curs de programare Tynker pentru copii: de la sarcini simple la crearea jocurilor
29.07-02.08 | 09:00-13:00
Acest curs va ajuta copilul să se cufunde în lumea codificării într-un mod distractiv și ușor prin jocuri și activități simple. Elevii vor învăța elementele de bază ale programării prin crearea propriilor proiecte și animații. Cu o interfață prietenoasă și instrucțiuni simple, copilul se va simți încrezător și motivat să învețe. Cursul Tynker este modalitatea perfectă prin care copilul să-și înceapă călătoria în lumea tehnologiei.
În timpul taberei:
Dobândiți abilități de programare care vă vor fi utile în viitor
Dezvoltă gândirea logică și capacitatea de a împărți sarcinile complexe în subsarcini mai mici
Creează primele programe și animații, învață cum să lucrezi cu sunetul și muzica
Află cum să controlați personajele și creează conținut interactiv
Află elementele de bază ale informaticii și înțelege cum funcționează computerele
Crearea de animație și jocuri 2D
05.08-09.08 | 09:00-13:00
În timpul taberei, copiii vor înțelege ce este animația, vor învăța să identifice tipurile de animație și apoi își vor crea propriul proiect - un joc cu propriile personaje și animație pe care l-au desenat și creat din materiale improvizate, apoi l-au transformat într-un scurt video-animație prin intermediul platformelor speciale. Vor învăța 3 instrumente:
Scratch - programare cu blocuri, crearea propriului joc
Pixilart - crearea unui erou prin pixeli
Tinkercad - crearea de obiecte tridimensionale (modelare 3D)
În timpul taberei copilul:
Va afla cum este creată animația (desene animate) și ce tipuri de animație există
Va cunoaște elementele de bază ale modelării 3D
Va învăța să-și creeze propriile jocuri cu personajele pe care le-au creat fizic (din plastilină) și apoi virtual (prin Pixilart)
Va afla cum să creeze animație 2D
Va învăța să lucreze în echipă
Va îmbunătăți abilitățile sociale și de comunicare
Programare Minecraft
08.07-12.07 | 09:00-13:00
Această tematică are ca scop dezvoltarea abilităților de bază de programare și a gândirii algoritmice la copii. În timpul lecțiilor, copiii se vor familiariza cu concepte precum algoritmii secvenţiali şi ciclici, coding şi programare. Vor exersa abilitățile de programare în jocul Minecraft. În timpul taberei copilul:
Va cunoaște lumea și posibilitățile jocului Minecraft, precum și va învăța regulile de comportament și interacțiunea cu alți jucători
Va afla cum să creeze obiecte în Minecraft prin extragerea și combinarea diferitor elemente
Va cunoaște elementele de bază ale programării vizuale cu modul ComputerCraft
Va învăța să împartă sarcinile în subsarcini
Va îmbunătăți gândirea logică rezolvând diverse sarcini și rebusuri
Va transforma pasiunea pentru jocuri într-un proces de învățare util
Programarea jocurilor și a roboților
01.07-05.07 | 09:00-13:00
Programul are ca scop dezvoltarea abilităților de bază de programare și gândire algoritmică la copii. La lecții, elevii se vor familiariza cu concepte precum algoritmii secvenţiali şi ciclici, coding şi programare. Copiii își vor exersa abilitățile de programare în trei medii diferite: Code.org, Scratch și Minecraft. De asemenea, vor învăța cum să controleze și să programeze roboții Dash&Dot, vor afla din ce sunt creați și cum funcționează. În timpul taberei copilul:
Va face cunoștință cu lumea și caracteristicile jocului Minecraft, precum și va învăța regulile de comportament și interacțiunea cu alți jucători
Va învăța să creeze obiecte în Minecraft combinând diferite elemente
Va dezvolta capacitatea de a gândi logic prin rezolvarea diferitelor probleme și puzzle-uri
Va dezvolta gândirea algoritmică prin crearea de algoritmi pentru roboți și programe
Va învăța elementele de bază ale programării vizuale
Va învăța să controleze și să programeze roboții Dash&Dot
În acest modul, ne vom aprofunda în lucrul pe platforma Roblox Studio. În primul rând, vom învăța cum să lucrăm mai bine cu editorul, iar în al doilea rând, vom învăța cum să implementăm prin cod multe alte lucruri care vor fi utile pentru proiectele personale. În procesul de învățare, copiii vor cunoaște principiile de bază ale creării de scenarii și dezvoltării jocului. Ca rezultat, tinerii programatori vor putea să-și creeze propriile lumi de joc, să le distribuie prietenilor și întregii lumi. În timpul taberei copilul:
Va obține abilități de bază de programare în limbajul Lua
Va crea personaje și animații
Va inventa scenarii pentru jocuri
Va cunoaște mai multe despre modelare și vizualizare
Va scrie script-uri pentru teleportare și explozii
Minecraft în Scratch
29.07-09.08 | 14:00-18:00
Dezvoltarea jocurilor este cea mai bună modalitate de a vă transforma hobby-ul într-o experiență de învățare. Crearea propriului joc este cea mai bună modalitate de a învăța să programați. Mai ales dacă creezi un joc pe care întreaga lume îl iubește. Platforma Scratch le permite copiilor să creeze un joc legendar și să învețe elementele de bază ale programării într-un mediu extrem de interactiv. Minecraft este unul dintre cele mai de succes jocuri pentru PC din istorie, cu peste 80 de milioane de vânzări și peste 100 de milioane de jucători înregistrați. În timpul taberei copilul:
Va învăța elementele de bază ale programării folosind limbajul de programare vizual Scratch
Va învăța să creeze diverse obiecte, să le deplaseze pe ecran, să modifice și să manipuleze cu ele, să stabilească forme de interacțiune între ele
Va crea propriile povești animate și interactive, prezentări, modele, jocuri și alte lucrări
Va dezvolta cunoștințele de matematică și dezvoltarea gândirii algoritmice
Va crea propriul Minecraft
Crearea site-urilor web și design grafic
15.07-26.07 | 09:00-13:00
Pentru a crea site-uri web de înaltă calitate, nu trebuie să fii programator, este suficient să stăpânești constructorul Tilda, un serviciu de design grafic și alte instrumente de bază. În timpul taberei copilul:
Va crea un site web de la zero
Va învăța să organizeze informatiile si să creeze continut
Va învăța cum să formuleze titluri frumoase și clare
Va învăța să găsească și să utilizeze imagini și infografice pentru a vizualiza informații
Va învăța elementele de bază ale designului grafic
Crearea jocurilor în GDevelop
19.08-23.08 | 09:00-13:00
Proiectarea și dezvoltarea jocurilor este una dintre cele mai bune modalități de a dezvolta un copil în domeniul IT, de a explica cum să dezvolte jocuri, de a învăța cum să manipuleze obiecte grafice și de a înțelege mai bine legile fizice. Oferind o idee generală a modului în care funcționează jocurile complexe, deschidem ușa copilului nu numai către lumea dezvoltării jocurilor, ci și către lumea industriei IT în general. Dezvoltarea jocurilor este cea mai complexă și interesantă ramură din lumea IT. La această tematică, copilul va învăța cum să creeze o varietate de jocuri folosind GDevelop, dezvoltând gândirea creativă și logică. În timpul taberei copilul:
Va crea diverse jocuri în mediul GDevelop
Va învăța regulile de lucru cu cod
Va învăța să creeze singur algoritmi
Va învăța să execute formal algoritmi descriși folosind construcții de ramificare (instrucțiuni condiționate) și repetiție (bucle), algoritmi auxiliari
Va învăța să folosească valori logice, operații și expresii cu acestea
Va extinde vocabularul cu termeni și anglicisme profesionale
Construct 3 este un software puternic conceput special pentru a facilita crearea de jocuri de înaltă performanță. Nu este nevoie să înveți un limbaj complex, Construct se bazează pe sistemul său de evenimente, ele oferă o alternativă intuitivă la programarea prin glisare și plasarea acțiunilor necesare. Evenimentele sunt potrivite pentru a începe crearea jocurilor și înțelegerea lor. Copilul nu are nevoie de nicio experiență de programare pentru a se înscrie la această tematică. Construct 3 rulează în browser., este la fel de ușor ca vizitarea unui site web. Ai o idee pentru jocul tău? Nicio problemă, doar deschide editorul în browser și personalizează prin intermediul funcționalităților oferite de platformă. În timpul taberei copilul va obține:
Abilitatea de a lucra cu Construct 3
Abilitatea de a construi blocuri de cod
Abilitatea de a crea jocuri 2D
Stăpânirea logicii creării de jocuri
Dezvoltarea creativității și a ingeniozității
Dezvoltarea aplicatiilor mobile
19.08-23.08 | 14:00-18:00
La această tematică, elevii vor învăța cum să creeze aplicații pe Android sau iOS, vor dobândi abilități în dezvoltarea soluțiilor UI / UX pe platforma Thunkable. Vor parcurge întregul proces de dezvoltare a aplicației, de la proiectarea și codarea interfeței până la lansarea în App Store și Google Play. În timpul taberei copilul:
Va explora caracteristicile și capacitățile platformei Thunkable
Va dezvolta dezvolta gândirea logică și creativă
Va învăța să programeze pentru Android și iOS
Va afla cum să proiecteze interfață comodă
Se va familiariza cu principiile prototipării aplicațiilor mobile
Va crea propria aplicație mobilă
Va afla cum să publice o aplicație pe Google Play și AppStore
Va acumula abilități de lucru în echipă
Va prezenta propriile proiecte și le va testa pe smartphone
Prin apăsarea butonului, vă dați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunteți de acord cu politica de confidențialitate.
935
1100 RON/ 10 zile
-15%
510
600 RON/ 5 zile
Vedeți cum decurg lecțiile și prezentarea proiectelor
De ce
45+
FILIALE
12 000+
COPII, CARE ȘI-AU SCHIMBAT VIZIUNEA FAȚĂ DE GADGETURI
200+
OAMENI ÎN ECHIPĂ
83
PROGRAME DE AUTOR BAZATE PE METODE INTERNAȚIONALE
Întrebări frecvente
Tabăra de zi are loc la academia noastră de pe str. Independenței, nr. 99B, parter, SP.COM.NR.B-C7
O tură durează 10 zile în dependență de tematică.
Nu sunt necesare abilități speciale. Totul se studiază de la zero. Dacă profesorul vede că copilul se descurcă mai bine decât alții, atunci îi va da sarcini suplimentare și un program mai complicat.
Tot ce este necesar pentru cursuri oferim noi. Ia cu tine doar buna dispoziție și imaginația.
Da, sigur. În ultima zi a taberei, vom organiza o prezentare a proiectelor, la care părinții vor fi invitați.
Prin apăsarea butonului, vă dați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și sunteți de acord cupolitica de confidențialitate.