[{"lid":"1531306540094","ls":"10","loff":"","li_type":"nm","li_name":"name","li_title":"Numele dvs.","li_req":"y","li_nm":"name"},{"lid":"1531306243545","ls":"20","loff":"","li_type":"em","li_name":"email","li_title":"Email ","li_ph":"example@mail.com","li_req":"y","li_nm":"email"},{"lid":"1695303266501","ls":"30","loff":"","li_type":"ph","li_title":"Nr. de telefon","li_req":"y","li_maskcountry":"MD","li_nm":"Phone"},{"lid":"1697196182811","ls":"40","loff":"","li_type":"hd","li_name":"formname","li_value":"ruscovademo","li_nm":"formname"}]
Invităm copiii
de pe Valea Ruscovei la
o lecție gratuită
de programare
Academia de programare și tehnologii creative pentru copii la Vișeu de Sus
4
motive să participați la o lecție de probă
Trecerea de la statutul de consumator de tehnologie la cel de creator
Copilul va învăța să creeze jocuri, ceea ce este mult mai captivant decât doar să le joace.
Experiență nouă
Copilul dvs. va realiza primul său proiect încă din prima lecție! Acesta poate fi un joc, o aplicație mobilă, o animație sau primul program!
Alegerea unei profesii
Profesorul va vorbi despre profesii interesante din domeniul IT și spre care dintre ele puteți începe să vă îndreptați acum.
Descoperiți cum se desfășoară instruirea
Profesorul va testa și va vorbi despre programul de cursuri pe care îl recomandă în funcție de interesele și nivelul de pregătire al copilului.
Începe acum
Înregistrați-vă pentru o lecție de probă gratuită
Câți ani are copilul dvs.?
Numărul anilor
7
17
Copilul are experiență în programare?
Fără experiență
A mai studiat progaramrea
Lăsați numărul dvs. pentru a vă înscrie la o lecție gratuită
Înregistrare
UNDE?
CÂND?
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
PREȚ?
28 APRILE
ORA 15:00
PENTRU DETALII
NE ÎNTÂLNIM LA RUSCOVA
CĂMINUL CULTURAL
0751 897 648
DETALII
LECȚIA DE PROBĂ
ESTE GRATUITĂ
Proiectele elevilor noștri
Încă de la prima lecție, copilul dvs. va crea
primul său proiect IT
și va deveni un
creator
de tehnologii informaționale, nu doar un consumator al acestora.
«Dezvoltarea aplicațiilor mobile»
«Modelare 3D în Tinkercad»
«Programare vizuală în Scratch»
«Dezvoltarea aplicațiilor mobile»
«Dezvoltarea aplicațiilor mobile»
«Modelare 3D în Tinkercad»
«Modelare 3D în Tinkercad»
«Modelare 3D în Tinkercad»
«Modelare 3D în Tinkercad»
«Dezvoltarea jocurilor în Construct 3»
«Dezvoltarea jocurilor în Construct 3»
«Dezvoltarea jocurilor în Construct 3»