Programul are ca scop dezvoltarea abilităților de bază de programare și gândire algoritmică la copii. La lecții, elevii se vor familiariza cu concepte precum algoritmii secvenţiali şi ciclici, coding şi programare. Copiii își vor exersa abilitățile de programare în trei medii diferite: Code.org, Scratch și Minecraft. De asemenea, vor învăța cum să controleze și să programeze roboții Dash&Dot, vor afla din ce sunt creați și cum funcționează.
În timpul taberei copilul:
Va face cunoștință cu lumea și caracteristicile jocului Minecraft, precum și va învăța regulile de comportament și interacțiunea cu alți jucători
Va învăța să creeze obiecte în Minecraft combinând diferite elemente
Va dezvolta capacitatea de a gândi logic prin rezolvarea diferitelor probleme și puzzle-uri
Va dezvolta gândirea algoritmică prin crearea de algoritmi pentru roboți și programe
Va învăța elementele de bază ale programării vizuale
Va învăța să controleze și să programeze roboții Dash&Dot
Jucăm Minecraft: de la hobby la învățare
3-5 ianuarie | Interval 09:00 - 13:00
Această tematică are ca scop dezvoltarea abilităților de bază de programare și a gândirii algoritmice la copii. În timpul lecțiilor, copiii se vor familiariza cu concepte precum algoritmii secvenţiali şi ciclici, coding şi programare. Vor exersa abilitățile de programare în jocul Minecraft.
În timpul taberei copilul:
Va cunoaște lumea și posibilitățile jocului Minecraft, precum și va învăța regulile de comportament și interacțiunea cu alți jucători
Va afla cum să creeze obiecte în Minecraft prin extragerea și combinarea diferitor elemente
Va cunoaște elementele de bază ale programării vizuale cu modul ComputerCraft
Va învăța să împartă sarcinile în subsarcini
Va îmbunătăți gândirea logică rezolvând diverse sarcini și rebusuri
Va transforma pasiunea pentru jocuri într-un proces de învățare util
8-10 ani
27 - 29 decembrie | 09:00-13:00
Crearea jocurilor în Roblox Studio
Roblox este un joc popular care a oferă oportunitatea de a dezvolta jocuri pe platforma sa.
Roblox Studio este un mediu care va ajuta copilul să învețe cum să codeze jocuri și cum să-și distribuie jocul cu lumea întreagă.
Scopul cursului: introducerea copiilor în noțiunile de bază ale programării și implementarea propriilor proiecte.
În timpul taberei copilul:
Va obține abilități de bază de programare în limbajul Lua
Va obține cunoștințe despre algoritmi și optimizarea proiectelor și scripturilor
Va învăța cum să modeleze obiecte, să creeze personaje și animații, să lucreze cu texturi și lumini, să proiecteze peisaje, iarbă și copaci, să utilizeze sunetul, să creeze efecte speciale și să dezvolte alte elemente de joc
Va transforma imaginația în propria sa lume completă de joc
Va prezenta proiectul final
11-14 ani
3 - 5 ianuarie | 14:00 - 18:00
Design grafic și animație | 3D Animator
În timpul taberei, elevii vor învăța cum să lucreze în programul Spline Design, să creeze personaje și obiecte animate, să adauge efecte și sunete și să exporte stickere pentru a fi utilizate în aplicații de tip messenger, precum Telegram.
Spline este un program intuitiv de animație 2D și 3D care are multe instrumente și caracteristici pentru a crea animații de calitate.
Cursul îi va ajuta pe copii să-și dezlănțuie creativitatea și să dezvolte abilități în domeniul animației și designului. La sfârșitul cursului, studenții vor putea să-și creeze propria colecție de stickere animate pentru a le folosi în conversațiile Telegram, permițându-le să-și exprime individualitatea și creativitatea cu prietenii și familia.
În timpul taberei copilul:
Învață să lucreze în Spline și să folosească instrumentele aplicației pentru a crea animații 2D și 3D.
Creează personaje și obiecte animate.
Adaugă efecte și sunete pentru a da viață și expresivitate animației.
Exportă abțibilduri gata făcute pentru a fi utilizate în Telegram și învață cum să le partajeze cu prietenii.
Dezvoltă abilități creative în domeniul animației și al designului, care pot fi utile pentru o viitoare carieră în tehnologie sau artă.